Urząd Gminy Kołbaskowo serwis informacyjny
URZĄD GMINY
  • Dane
  • Stanowiska
  • Informacja o rachunkach bankowych
  • ORGAN
  • Wójt Gminy
  • Rada
  • Komisje
  • Oświadczenia majątkowe
  • PRAWO LOKALNE
  • Uchwały Rady
  • Sprawozdania kwartalne Wójta
  • Statut
  • Regulamin
  • Zarządzenia Organów Wykonawczych
  • Protokoły
  • Podatki i opłaty
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • Przetargi 2018
  • Przetargi 2017
  • Przetargi 2016
  • Przetargi 2015
  • Przetargi 2014
  • Przetargi 2013
  • Przetargi 2012
  • Przetargi 2011
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2009
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2018)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2017)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2016)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2015)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2014)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2014)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2013)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2012)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2011)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2010)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2009)
  • Inne postępowania 2018
  • Inne postępowania 2017
  • Plan zamówień publicznych 2017
  • Plan zamówień publicznych 2018
  • ZATRUDNIENIE
  • Oferty pracy na stanowiska nieurzędnicze
  • Konkursy na stanowisko
  • PRZEPISY PRAWNE
  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski
  • GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Dzierżawa
  • Sprzedaż
  • Scalenia i podziały nieruchomości
  • ZGROMADZENIA PUBLICZNE
  • Tryb administracyjny
  • Tryb uproszczony
  • Wykaz zgłoszonych zgromadzeń
  • POZOSTAŁE
  • Nowy system gospodarki odpadami na terenie gminy
  • Interpelacje
  • Petycje
  •       -- 2018
          -- 2016
          -- 2015
          -- 2017
  • Łowiectwo
  • Zagospodarowanie przestrzenne
  • Nieodpłatne porady prawne
  • Narodowy Spis Powszechny 2011
  • Oferty inwestycyjne
  • Stowarzyszenia i związki członkowskie
  • Audyt i kontrole
  • Gospodarka Komunalna
  • Uchwały RIO dotyczące finansów Gminy Kołbaskowo
  • Decyzje SKO
  • Orzeczenia sądowe w sprawach udostepniania informacji publicznych
  • WYBORY
  • Aktualności wyborcze
  • Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
  • Wybory do Sejmu i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
  • Referenda lokalne
  • Referenda ogólnokrajowe
  • Podział gminy na okręgi wyborcze i obwody głosowania
  • Wybory do organów Samorządu Terytorialnego
  • Wybory Posłów do Parlamentu Europejskiego
  • STRATEGIA ROZWOJU
  • Projekty partnerskie
  • OCHRONA ŚRODOWISKA
  • Azbest 2013
  • Azbest 2014
  • Azbest 2015
  • Azbest 2017
  • Azbest 2018
  • Informacja o środowisku i jego ochronie
  • Waloryzacja przyrodnicza
  • Baza danych o ocenach oddziaływania na środowisko
  • INFORMACJE
  • Aktualności
  • Kwalifikacja wojskowa
  • Jakość wody
  • Kanały technologiczne
  • Referat Spraw Obywatelskich – przetwarzanie danych osobowych
  • Budżet obywatelski
  • Komunikaty
  • Rejestry i ewidencje
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Jednostki organizacyjne
  • Jednostki pomocnicze
  • Ulgi,umorzenia,pomoc publiczna
  • Informacje o stanie mienia komunalnego
  • Budżet
  • Zarządzenia Wójta
  • Porozumienia
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • POZOSTAŁE   \  PETYCJE   \  2018

      Petycja OR.152.4.2018

    1) Odwzorowanie cyfrowe petycji: plik pdf o nazwie “Treść petycji”,
    2) Data złożenia petycji: 28.09.2018 r. (wpływ wersji elektronicznej),
    3) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana: Szulc-Efekt sp. z o.o. ul. Poligonowa 1 Warszawa,
    4) Przebieg postępowania, w tym informacje dot. zasięganych opinii oraz przewidywanego terminu załatwienia petycji: plik pdf o nazwie “Wykonane czynności”,
    5) Sposób załatwienia petycji: plik pdf o nazwie “Odpowiedź na petycję”.


    Lista załączników
    1. Treść petycji.pdf
    2. Odpowiedź na petycję.pdf
    3. Wykonane czynności.pdf
      udostępnił Administrator BIP dnia 2018-10-02 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Petycja OR.152.3.2018

    1) Odwzorowanie cyfrowe petycji: plik pdf o nazwie “Treść petycji”,
    2) Data złożenia petycji: 13.09.2018 r. (wpływ wersji elektronicznej)
    3) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana: Szulc-Efekt sp. z o.o. ul. Poligonowa 1 Warszawa,  S4E S.A. ul. Samuela Lindego 1C  Kraków
    4) Przebieg postępowania, w tym informacje dot. zasięganych opinii oraz przewidywanego terminu załatwienia petycji:
    5) Sposób załatwienia petycji: plik pdf o nazwie “Odpowiedź na petycję”.


    Lista załączników
    1. Treść petycji.pdf
    2. Odpowiedź na petycję.pdf
      udostępnił Administrator BIP dnia 2018-10-02 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Petycja OR.152.2.2018

    1) Odwzorowanie cyfrowe petycji: plik pdf o nazwie “Treść petycji”,
    2) Data złożenia petycji: 04.05.2018 r. (wpływ wersji elektronicznej)
    3) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana: Szulc-Efekt sp. z o.o. ul. Poligonowa 1 Warszawa
    4) Przebieg postępowania, w tym informacje dot. zasięganych opinii oraz przewidywanego terminu załatwienia petycji:
    5) Sposób załatwienia petycji: plik pdf o nazwie “Odpowiedź na petycję”.


    Lista załączników
    1. Treść petycji.pdf
    2. Odpowiedź na petycję.pdf
      udostępnił Administrator BIP dnia 2018-05-23 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Petycja OR.152.1.2018

    1) Odwzorowanie cyfrowe petycji: plik pdf o nazwie “Treść petycji”,
    2) Data złożenia petycji: 19.04.2018 r.,
    3) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach): brak informacji o wyrażeniu zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy
    4) Przebieg postępowania, w tym informacje dot. zasięganych opinii oraz przewidywanego terminu załatwienia petycji:
    5) Sposób załatwienia petycji: plik pdf o nazwie “Odpowiedź na petycję”.


    Lista załączników
    1. Tresc petycji.pdf
    2. Odpowiedz na petycje.pdf
      udostępnił Administrator BIP dnia 2018-05-22 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra