Urząd Gminy Kołbaskowo serwis informacyjny
URZĄD GMINY
  • Dane
  • Stanowiska
  • Informacja o rachunkach bankowych
  • ORGAN
  • Wójt Gminy
  • Rada
  • Komisje
  • Oświadczenia majątkowe
  • PRAWO LOKALNE
  • Uchwały Rady
  • Sprawozdania kwartalne Wójta
  • Statut
  • Regulamin
  • Zarządzenia Organów Wykonawczych
  • Protokoły
  • Podatki i opłaty
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • Przetargi 2014
  • Przetargi 2013
  • Przetargi 2012
  • Przetargi 2011
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2009
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2014)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2014)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2013)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2012)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2011)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2010)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2009)
  • ZATRUDNIENIE
  • Oferty pracy na stanowiska nieurzędnicze
  • Konkursy na stanowisko
  •       -- 2014
          -- 2013
          -- 2012
          -- 2011
          -- 2010
          -- 2009
    PRZEPISY PRAWNE
  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski
  • GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Dzierżawa
  • Sprzedaż
  • WYBORY
  • Podział gminy na okręgi wyborcze i obwody głosowania
  • Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
  • Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
  • Wybory Posłów do Parlamentu Europejskiego
  • Wybory do organów Samorządu Terytorialnego
  • Referenda lokalne
  • Referenda ogólnokrajowe
  • OCHRONA ŚRODOWISKA
  • Azbest 2013
  • Azbest 2014
  • Informacja o środowisku i jego ochronie
  • STRATEGIA ROZWOJU
  • Projekty partnerskie
  • INFORMACJE
  • Aktualności
  • Komunikaty
  • Rejestry i ewidencje
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Jednostki organizacyjne
  • Jednostki pomocnicze
  • Ulgi,umorzenia,pomoc publiczna
  • Informacje o stanie mienia komunalnego
  • Budżet
  • Zarządzenia Wójta
  • Pozostałe
  • Nowy system gospodarki odpadami na terenie gminy
  • Zagospodarowanie przestrzenne
  • Narodowy Spis Powszechny 2011
  • Oferty inwestycyjne
  • Stowarzyszenia i związki członkowskie
  • Audyt i kontrole
  • Gospodarka Komunalna
  • Uchwały RIO dotyczące finansów Gminy Kołbaskowo
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • ZATRUDNIENIE   \  KONKURSY NA STANOWISKO   \  2009

      nformacja o wynikach II naboru na wolne stanowisko
    nformacja o wynikach II naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. windykacji

    Lista załączników
    1. informacja o wynikach naboru II - windykacja.doc
      udostępnił Admin dnia 2009-09-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. windykacji
    Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. windykacji

    Lista załączników
    1. ogłoszenie o naborze.doc
      udostępnił Admin dnia 2009-08-12 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o wynikach naboru na stanowisko ds. windykacji
    Ogłoszenie o wynikach naboru na stanowisko ds. windykacji znajduje sie w załaczniku.

    Lista załączników
    1. wynik z naboru z dnia 5.08.2009r.pdf
      udostępnił Admin dnia 2009-08-06 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o wyniku naboru na stanowisku ds. gosp.nieruchomościami z 18.06.2009r
    Ogłoszenie o wyniku naboru na stanowisku ds. gosp.nieruchomościami z 18.06.2009r znajduję się w załaczniku.

    Lista załączników
    1. wyniki naboru z 18.06.2009r..pdf
      udostępnił Admin dnia 2009-08-06 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

     


     


    OGŁOSZENIE O NABORZE NR  Or-1110/3/2009


    z dnia 9 lipca 2009r.


     


    Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze


     



    1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo



    1. Określenie stanowiska:

    Stanowisko ds. windykacji



    1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

    Wymagania niezbędne:


    a)      obywatelstwo polskie


    b)      wykształcenie wyższe  o profilu: prawo, prawo administracyjne, ekonomia


    c)      min. 3 letni staż pracy, w tym 2 lata na podobnym stanowisku (windykacja, egzekucja)


    d)     niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    e)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych


    f)       nieposzlakowana opinia


     


    Wymagania dodatkowe:


    a)      wysoka kultura osobista,


    b)      umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,


    c)      umiejętność rozwiązywania złożonych zadań , odpowiedzialność, systematyczność,


    d)     umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych  oraz pracy pod presją czasu,


    e)   umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, kreatywność, samodzielność


     


     


     


    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


     



    • prowadzenie egzekucji administracyjnej,
    • prowadzenie egzekucji sądowej,
    • występowanie do sądu z wnioskami o wyjawnienie majątku,
    • udział w szkoleniach, zebraniach, służbowych wyjazdach,
    • sporządzanie zestawień, informacji, sprawozdań z realizacji zadań
    • wykonywanie czynności doraźnych wynikających z zadań Gminy i   

    konieczności zastępstw  na stanowiskach pracy.


     



    1. Wymagane dokumenty:

     


    1)      list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru – podpisany odręcznie,


    2)      życiorys - curriculum vitae – podpisany odręcznie,


    3)      kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,


    4)      kserokopie świadectw pracy,


    5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,


    6)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,


    7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


    8)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    9)      zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku,


    10)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia
    1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)


     


     


     


     


     


     



    1. Termin i miejsce składania dokumentów:

     


    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 sierpnia 2009 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. windykacji – Or-1110/3/2009”.


    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.


    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej.


    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.kolbaskowo.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.


     


     


                                                                                                                  Wójt


     


                                                                                                         Józef  Żukowski

      udostępnił Admin dnia 2009-07-10 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      II nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.gospodarki nieruchomościami

     


     


    OGŁOSZENIE O NABORZE NR  Or-1110/2/2009
             WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO


    z dnia 22 czerwca 2009r.


     


    Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze


     



    1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Kołbaskowo



    1. Określenie stanowiska:

    Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami



    1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

    Wymagania niezbędne:


    a)      obywatelstwo polskie


    b)      wykształcenie wyższe  o profilu: prawo, prawo administracyjne, gospodarka nieruchomościami lub o profilu technicznym


    c)      min. 3 letni staż pracy


    d)     niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    e)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych


    f)       nieposzlakowana opinia


    g)      znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność posługiwania się mapami geodezyjnymi , umiejętność czytania zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego


    Wymagania dodatkowe:


    a)      wysoka kultura osobista,


    b)      umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,


    c)      umiejętność rozwiązywania złożonych zadań , odpowiedzialność, systematyczność,


    d)     umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych  oraz pracy pod presją czasu,


    e)      znajomość obsługi komputera


     


    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:



    • ustalanie wartości nieruchomości, cen i opłat za ich korzystanie,

    • organizowanie i przeprowadzanie przetargów,

    • nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy,

    • komunalizacja gruntów,

    • prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału, uchwalenia planu miejscowego i budowy infrastruktury technicznej,

    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zamiany prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

    • współpraca z KRUS i wydziałem ksiąg wieczystych,

    • wykonywanie czynności doraźnych wynikających z zadań Gminy i   

    konieczności zastępstw  na stanowiskach pracy.


     



    1. Wymagane dokumenty:

    1)      list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru – podpisany odręcznie,


    2)      życiorys - curriculum vitae – podpisany odręcznie,


    3)      kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,


    4)      kserokopie świadectw pracy,


    5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,


    6)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,


    7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


    8)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    9)      zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku,


    10)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia
    1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)


     


     


     



    1. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 lipca 2009 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami – Or-1110/2/2009”.


    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.


    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej.


    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.kolbaskowo.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.


     


     


                                                                                                                  Wójt  Gminy


                                                                                                                   


                                                                                                                Józef  Żukowski


    Lista załączników
    1. informacja o wynikach naboru II.doc
      udostępnił Admin dnia 2009-06-22 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

     


     


    OGŁOSZENIE O NABORZE NR  Or-1110/1/2009
             WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO


    z dnia 5 czerwca 2009r.


     


    Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze


     



    1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Kołbaskowo



    1. Określenie stanowiska:

    Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami



    1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

    Wymagania niezbędne:


    a)      obywatelstwo polskie


    b)      wykształcenie wyższe  o profilu: prawo administracyjne, gospodarka nieruchomościami lub technicznym


    c)      min. 3 lata pracy w organach administracji publicznej


    d)     niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    e)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych


    f)       nieposzlakowana opinia


    g)      znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność posługiwania się mapami geodezyjnymi , umiejętność czytania zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego


    Wymagania dodatkowe:


    a)      wysoka kultura osobista,


    b)      umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,


    c)      umiejętność rozwiązywania złożonych zadań , odpowiedzialność, systematyczność,


    d)     umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych  oraz pracy pod presją czasu,


    e)      znajomość obsługi komputera


     


    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:



    • ustalanie wartości nieruchomości, cen i opłat za ich korzystanie,
    • organizowanie i przeprowadzanie przetargów,
    • nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy,
    • komunalizacja gruntów,
    • prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału, uchwalenia planu miejscowego i budowy infrastruktury technicznej,
    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zamiany prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    • współpraca z KRUS i wydziałem ksiąg wieczystych,
    • wykonywanie czynności doraźnych wynikających z zadań Gminy i   

    konieczności zastępstw  na stanowiskach pracy.


     



    1. Wymagane dokumenty:

    1)      list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru – podpisany odręcznie,


    2)      życiorys - curriculum vitae – podpisany odręcznie,


    3)      kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,


    4)      kserokopie świadectw pracy,


    5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,


    6)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,


    7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


    8)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


    9)      zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku,


    10)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia
    1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)


     


     


     



    1. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 czerwca 2009r. włącznie (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami”.


    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.


    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej.


    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.kolbaskowo.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.


     


     


                                                                                                               Wójt  Gminy


         


                                                                                                             Józef  Żukowski


    W załączniku wyniki.


    Lista załączników
    1. wyniki naboru z 18.06.2009r..doc
      udostępnił Admin dnia 2009-06-19 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołbaskowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w

    Ogłoszenie Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołbaskowie o naborze
    GOPS- Or-1110-1/08



                                    Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołbaskowie
                                                                                   ogłasza
                                                    nabór na wolne stanowisko urzędnicze
                                       w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kołbaskowie

    1. Wolne stanowisko urzędnicze –Główny księgowy jednostki
    2. Wymiar czasu pracy – pełny etat
    3. Opis stanowiska:
    Do głównych zadań pracownika należy:
    - prowadzenie rachunkowości jednostki,
    - dyspozycja środkami pieniężnymi,
    - kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    - kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    - przygotowanie planów finansowych
    - prawidłowość wykonania planów finansowych,
    - sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania planów finansowych,
    - przestrzeganie dyscypliny finansowej,
    - rozliczanie z ZUS, US,
    - elektroniczna obsługa bankowa

    4. Wymagania niezbędne
    - obywatelstwo polskie,
    - wykształcenie ekonomiczne wyższe lub średnie,
    - co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości w przypadku ukończenia studiów wyższych, 6 letnia w
       przypadku szkoły średniej,
    - niekaralność za przestępstwa umyślne,
    - dobry stan zdrowia,
    - nieposzlakowania opinia,
    - dobra znajomość obsługi komputera.

    5. Wymagania dodatkowe
    - umiejętność pracy w zespole,
    - łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
    - umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
    - umiejętność rozwiązywania konfliktów.

    6. Wymagania pożądane
    - komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność,
    - wysoka kultura osobista,
    - znajomość prawa administracyjnego i samorządowego,
    - znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych .

    7. Wymagane dokumenty
    1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
    2) list motywacyjny,
    3) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    4) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
    5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
    6) ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
    7) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
    8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami),
    9) aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia.

    Oferty można składać osobiście lub przesyłać pocztą w terminie do 22 sierpnia 2008 roku (decyduje data wpływu do urzędu) do Urzędu Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo 106 (sekretariat pok. nr 23) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –GOPS- Or-1110-1/08”

    Uwaga:

    1.         Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,

    2.         Oferty które wpłynęły do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

    3.         Oferty niewykorzystane w naborze zostaną odesłane

    4.         kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

    5.         Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznejwww.kolbaskowo.pl

     

    Bliższych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 091-311-95-92, 091-311-95-19



                                                                    Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                      Barbara Makiewicz-Trąbka

    Kołbaskowo, 26 sierpnia 2008 r.

     

     

     

     

    LISTA KANDYDATÓW

    SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

    OKREŚLONE W OGŁOSZENIU O NABORZE

    NA WOLNE STANOWISKO –

     

    Głównego Księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kołbaskowie

    GOPS-  Or.1110-1/08

     

     

     

                  Zgodnie z  art. 3b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2001r. nr 142, poz. 1593 zm.) oraz § 8 zarządzenia nr 13/07 Wójta Gminy Kołbaskowo w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze informuje, że wpłynęły trzy oferty. W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy następujący kandydaci spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zostali zakwalifikowani do następnego etapu:

     

     

     

    1.      Izabella Tyszka  zam. Przecław

    2.      Grażyna Jagłowska-Wójciak zam. Szczecin

    3.      Ewa Wilga zam. Szczecin

     

     

     

                                                                                                         Przewodniczący Komisji

                                                                                                               William Łaszcz

     

    GŁÓWNY  KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ   W KOŁBASKOWIE  – oferta nr  GOPS – Or -1110-1/08

     

     

     

    Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata

     

    Izabella Tyszka, zam. Przecław

     

     

    Uzasadnienie dokonanego wyboru

     

    Kandydatka uzyskała najwyższą ilość punktów w drugim etapie konkursu.

     

     

     

     

     

    Kołbaskowo, 3 września 2008 r.

     

     

     

                                                                                  Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej                  

                                                                                                                            Barbara Makiewicz-Trąbka

     

      udostępnił Admin dnia 2008-09-03 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ ALIMENTACYJNYCH
     






    PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ ALIMENTACYJNYCH



    – oferta nr Or-1110-1/08




    Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata


    Monika Płusko-Żurawik, zam. Przecław



    Uzasadnienie dokonanego wyboru


    Kandydatka spełniła warunki określone przez pracodawcę.






    Kołbaskowo, 15 lipca 2008 r.


    WÓJT

    Józef Żukowski

      udostępnił Admin dnia 2008-07-18 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Konkurs na stanowisko podinspektor, inspektor ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego

    Ogłoszenie Wójta Gminy Kołbaskowo o naborze

     

     

    WÓJT GMINY KOŁBASKOWO

    ogłasza

    nabór na  wolne stanowisko urzędnicze

    w Urzędzie Gminy Kołbaskowo

     

    1.      Wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor, inspektor ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego

    2.      Wymiar czasu pracy – pełny etat

    3.      Opis stanowiska:

    Do zadań pracownika w szczególności należy:

    -         przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

    -         prowadzenie postępowań  wobec dłużników alimentacyjnych

     

    1. Wymagania niezbędne:

    -         obywatelstwo polskie,

    -         wykształcenie wyższe  o preferowanym kierunku: prawo administracyjne, socjologia, pedagogika

    -         znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,

    -         znajomość prawa administracyjnego i samorządowego,

    -         znajomość przepisów prawa materialnego w zakresie przyznawania świadczeń alimentacyjnych,

    -         niekaralność za przestępstwa umyślne,

    -         dobry stan zdrowia,

    -         nieposzlakowania opinia,

    -         znajomość obsługi komputera /edytory tekstów, arkusze kalkulacyjne, edytory    grafiki/,

     

    1. Wymagania dodatkowe

    -         umiejętność pracy w zespole,

    -         łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikowania się i przekazywania informacji,

    -         umiejętność pracy pod presją czasu i radzenie sobie w sytuacjach stresowych,

    -         umiejętność rozwiązywania konfliktów

     

    1. Wymagania pożądane

    -     komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność,

    -     wysoka kultura osobista,

    -         umiejętność syntetycznej analizy dokumentów

     

    1. Wymagane dokumenty

    1)      życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

    2)      list motywacyjny,

    3)      kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

    4)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,

    5)      kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

    6)      ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,

    7)      oświadczenie kandydata, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,

    8)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami),

    9)      aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia.

    Oferty można składać osobiście lub przesyłać pocztą w terminie do 1 lipca 2008 roku (decyduje data wpływu do urzędu) do Urzędu Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo 106 (sekretariat pok. nr 23) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze  - Or-1110-1/08”

    Uwaga:

    1.         Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,

    2.         Oferty które wpłynęły do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

    3.         Oferty niewykorzystane w naborze zostaną odesłane

    4.         kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

    5.         Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.kolbaskowo.pl

     

    Bliższych informacji można uzyskać pod numerem telefonu  091-311-95-19

     

     

     

     

                                                                                            Wójt Gminy Kołbaskowo

                                                                                           

                                                                                                    Józef Żukowski

     

    Kołbaskowo, 4 lipca 2008 r.

    LISTA KANDYDATÓW

    SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

    OKREŚLONE W OGŁOSZENIU O NABORZE

    NA WOLNE STANOWISKO – podinspektor, inspektor ds. świadczeń z funduszu

    alimentacyjnego znak: Or1110-1/08



    Zgodnie z art. 3b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2001r. nr 142, poz. 1593 zm.) oraz § 8 zarządzenia nr 13/07 Wójta Gminy Kołbaskowo w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor, inspektor ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego znak:Or-1110-1/08 informuje, że wpłynęły dwie oferty. Wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełnia tylko jedna oferta. Ofertę tę złożyła:



    1. Monika Płusko – Żurawik , zam. Przecław





    Z up. WÓJTA

    Irena Ostrowska

    Skarbnik Gminy


      udostępnił Admin dnia 2008-07-07 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra