Urząd Gminy Kołbaskowo serwis informacyjny
URZĄD GMINY
  • Dane
  • Stanowiska
  • Informacja o rachunkach bankowych
  • Deklaracja dostępności
  • ORGAN
  • Wójt Gminy
  • Rada
  • Komisje
  • Oświadczenia majątkowe
  • PRAWO LOKALNE
  • Uchwały Rady
  • Sprawozdania kwartalne Wójta
  • Statut
  • Regulamin
  • Zarządzenia Organów Wykonawczych
  • Protokoły
  • Podatki i opłaty
  • Zwrot podatku akcyzowego
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • Przetargi 2021-2024 - platformazakupowa.pl
  • Przetargi 2020
  • Przetargi 2019
  • Przetargi 2018
  • Przetargi 2017
  • Przetargi 2016
  • Przetargi 2015
  • Przetargi 2014
  • Przetargi 2013
  • Przetargi 2012
  • Przetargi 2011
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2009
  • Zamówienia poniżej 130 000 zł (2024)
  • Zamówienia poniżej 130 000 zł (2023)
  • Zamówienia poniżej 130 000 zł (2022)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2021)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2020)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2019)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2018)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2017)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2016)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2015)
  • Zamówienia poniżej 30 000 euro (2014)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2014)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2013)
  • Zamowienia poniżej 14 000 euro (2012)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2011)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2010)
  • Zamówienia poniżej 14 000 Euro (2009)
  • Inne postępowania 2024
  • Inne postępowania 2023
  • Inne postępowania 2022
  • Inne postępowania 2021
  • Inne postępowania 2020
  • Inne postępowania 2019
  • Inne postępowania 2018
  • Inne postępowania 2017
  • Plan zamówień publicznych 2024
  • Plan zamówień publicznych 2023
  • Plan zamówień publicznych 2022
  • Plan zamówień publicznych 2021
  • Plan zamówień publicznych 2020
  • Plan zamówień publicznych 2019
  • Plan zamówień publicznych 2018
  • Plan zamówień publicznych 2017
  • ZATRUDNIENIE
  • Oferty pracy na stanowiska nieurzędnicze
  • Konkursy na stanowisko
  • PRZEPISY PRAWNE
  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski
  • GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Dzierżawa
  • Sprzedaż
  • Scalenia i podziały nieruchomości
  • SPISY POWSZECHNE
  • Narodowy Spis Powszechny 2021
  • Narodowy Spis Powszechny 2011
  • Drugi spis próbny 2020
  • Spis rolny 2020
  • WYBORY
  • Aktualności wyborcze
  • Wybory do Izb Rolniczych
  • Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
  • Wybory do Sejmu i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
  • Referenda lokalne
  • Referenda ogólnokrajowe
  • Podział gminy na okręgi wyborcze i obwody głosowania
  • Wybory do organów Samorządu Terytorialnego
  • Wybory Posłów do Parlamentu Europejskiego
  • POZOSTAŁE
  • Nowy system gospodarki odpadami na terenie gminy
  • Interpelacje
  • Petycje
  • Petycje do Rady Gminy
  • Łowiectwo
  • Zagospodarowanie przestrzenne
  • Nieodpłatne porady prawne
  • Oferty inwestycyjne
  • Stowarzyszenia i związki członkowskie
  • Audyt i kontrole
  • Gospodarka Komunalna
  •       -- 2022
          -- 2021
          -- 2020
          -- 2019
          -- 2018
          -- 2012
          -- 2011
          -- 2010
          -- 2009
          -- 2008
          -- Opłaty za wodę i ścieki
          -- Przydomowe oczyszczalnie ścieków
  • Uchwały RIO dotyczące finansów Gminy Kołbaskowo
  • Decyzje SKO
  • Orzeczenia sądowe w sprawach udostepniania informacji publicznych
  • STRATEGIA ROZWOJU
  • Projekty partnerskie
  • OCHRONA ŚRODOWISKA
  • Azbest 2013
  • Azbest 2014
  • Azbest 2015
  • Azbest 2017
  • Azbest 2018
  • Azbest 2022
  • Informacja o środowisku i jego ochronie
  • Waloryzacja przyrodnicza
  • Baza danych o ocenach oddziaływania na środowisko
  • Planowane pomiary PEM
  • Decyzje Środowiskowe
  • INFORMACJE
  • Instytucje kultury
  • Komunikaty
  • Aktualności
  • Rejestry i ewidencje
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Jednostki organizacyjne
  • Jednostki pomocnicze
  • Ulgi,umorzenia,pomoc publiczna
  • Informacje o stanie mienia komunalnego
  • Budżet
  • Kwalifikacja wojskowa
  • Jakość wody
  • Porozumienia
  • Kanały technologiczne
  • Referat Spraw Obywatelskich – przetwarzanie danych osobowych
  • Budżet obywatelski
  • Wybory ławników
  • Raport o stanie Gminy Kołbaskowo
  • Ochrona danych osobowych RODO
  • Koordynator ds. dostępności
  • Taryfy wody
  • ZGROMADZENIA PUBLICZNE
  • Tryb administracyjny
  • Tryb uproszczony
  • Wykaz zgłoszonych zgromadzeń
  • CYBERBEZPIECZEŃSTWO
  • Informacje
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • POZOSTAŁE   \  GOSPODARKA KOMUNALNA   \  2009

      Ogłoszenie o taryfach za dostawę wody i odprowadzanie ścieków na terenie gminy Kołbaskowo na okres od 1.06.2009r. do 31.05.2010r.

    Ogłoszenie o taryfach za dostawę wody i odprowadzanie ścieków na terenie gminy Kołbaskowo na okres od 1.06.2009r. do 31.05.2010r.


     


    Lista załączników
    1. skanuj0001.pdf
      udostępnił Admin dnia 2010-01-04 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      ZARZĄDZENIE Nr 8/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku. w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający s

    ZARZĄDZENIE Nr 8/06
    WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO
    z dnia 21 kwietnia 2006 roku.

    w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

    Na podstawie art. 7 ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz § 2, § 3 i § 4 rozporządzenia ministra środowiska z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia (Dz. U. Nr 5, poz. 33) zarządzam, co następuje:

    § 1
    Zarządzenie ustala wymagania, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

    § 2
    1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien spełniać następujące wymagania:
    1) posiadać zaplecze techniczno biurowe,
    2) posiadać specjalistyczne środki transportu, w ilości gwarantującej prawidłowe i terminowe wykonywanie usług, przystosowane do bezpyłowego odbierania oraz transportu odpadów komunalnych,  zawierające co najmniej:
    a) instalację umożliwiającą odbieranie odpadów komunalnych z urządzeń przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, o których mowa w uchwale rady gminy nr XXXI/407/06 z dnia 20 lutego 2006 r.  w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kołbaskowo”,
    b) instalację umożliwiającą prasowanie odebranych odpadów komunalnych,
    3) posiadać środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zebranych selektywnie, w tym ulegających biodegradacji, opisane szczegółowo w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami (GPGO),
    4) posiadać środki techniczne umożliwiające zorganizowanie selektywnego, zindywidualizowanego odbioru odpadów zebranych selektywnie, zarówno w zabudowie jednorodzinnej jak wielorodzinnej, zgodnie z zapisami GPGO,
    5) posiadać środki techniczne umożliwiające ewidencjonowanie na indywidualnych kontach ilości odpadów zebranych selektywnie i w oparciu o te dane naliczanie indywidualnych zniżek w opłatach zgodnie z zapisami GPGO,
    6) posiadać środki techniczne umożliwiające przekazywanie organowi gminy, drogą elektroniczną, danych wymaganych przepisami.
    2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami.
    3. Dokumentami, o których mowa, są w szczególności:
    1) tytuł prawny do nieruchomości, na której znajduje się zaplecze techniczno-biurowe,
    2) kserokopie dowodów rejestracyjnych potwierdzające posiadanie środków, o których mowa w ust. 1 pkt 2, wraz z ich opisem technicznym.

    § 3
    1. Przedsiębiorca, o którym mowa w § 2, obowiązany jest – uwzględniając zapisy wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz gminnego planu gospodarki odpadami, do unieszkodliwiania odpadów komunalnych poprzez:
    1) przekazywanie do kompostowni z którą ma podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranych selektywnie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych,
    2) przekazywanie do zakładu z którym ma podpisaną na umowę odbiór odpadów, zebranych selektywnie opakowań z papieru i tektury oraz papieru i tektury nieopakowaniowych, opakowań wielomateriałowych, opakowań z tworzyw sztucznych, tekstyliów, opakowań ze szkła, opakowań z blachy stalowej i z aluminium oraz metali,
    3) przekazywanie do zakładu, z którym posiada podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranych selektywnie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
    4) przekazywanie do zakładu, z którym ma podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranej selektywnie frakcji odpadów niebezpiecznych zawartych w odpadach komunalnych,
    5) przekazywanie do zakładu, z którym ma podpisaną umowę na odbiór odpadów,  zebranych selektywnie odpadów budowlanych z remontów,
    6) składowanie na składowisku wskazanym w GPGO lub z którym przedsiębiorca posiada podpisaną umowę na odbiór odpadów, odpadów komunalnych nie podlegających selekcji, a więc: tworzyw sztucznych nieopakowaniowych, szkła nieopakowaniowego, odpadów mineralnych, drobnej frakcji popiołowej oraz innych strumieni odpadów komunalnych zmieszanych, lub
    2. Przedsiębiorca, o którym mowa w § 2, obowiązany jest uwzględniając zapisy wojewódzkiego planu gospodarki odpadami  do odzysku odpadów komunalnych poprzez:
    1) poddanie ich recyklingowi organicznemu (kompostowaniu),
    2) przekazanie ich innemu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku odpadów komunalnych.

    § 4
    Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych powinien spełniać następujące wymagania:
    1) posiadać zaplecze techniczno-biurowe w postaci bazy transportowej, wraz z garażami, miejscami postojowymi i punktami myjni samochodowej w liczbie gwarantującej prawidłowe funkcjonowanie firmy,
    2) posiadać sprzęt samochodowy (pojazdy asenizacyjne, posiadające możliwość opróżnienia zbiornika bezodpływowego, ze względu na trudności z dojazdem), zgodnie z technicznymi oraz sanitarno porządkowymi wymaganiami rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz.1617),


    § 5

    Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez rozwieszenie w miejscach publicznych, położonych na terenie Gminy Kołbaskowo, oraz poprzez umieszczenie w formie elektronicznej na stronie internetowej urzędu – www.kolbaskowo.pl

    § 7
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


         WÓJT GMINY
         KOŁBASKOWO
        


     


    Lista załączników
    1. zarzadzenie_8_06.pdf
      udostępnił Admin dnia 2010-01-04 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      ZARZĄDZENIE Nr 9/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający si

    ZARZĄDZENIE Nr 9/06
    WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO
    z dnia 21 kwietnia 2006 roku.

    w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

    Na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) zarządzam, co następuje:

    § 1
    Zarządzenie ustala wymagania jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

    § 2
    1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami powinien spełniać następujące wymagania:
    1) posiadać specjalistyczne środki przeznaczone do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt, w tym:
    a) posiadać atestowane urządzenia i środki, przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane, nie mogąc stwarzać zagrożenia dla ich życia, zdrowia,
    b) posiadać samochód przystosowany do transportu zwierząt, który posiada:
     – odpowiednią powierzchnię i kubaturę (przestrzeń) umożliwiającą ustawienie metalowych klatek w ilości równej co najmniej sześciu, odpowiadających wielkością średniej wielkości zwierzęcia, w sposób uniemożliwiający przesuwanie się klatek w czasie transportu oraz zapewniający prawidłową wentylację,
     – zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi,
      – dostateczną wentylację i w miarę potrzeby ogrzewanie,
      – podłogę z odpowiednią nawierzchnią, zapewniającą przyczepność kończyn
     oraz umożliwiającą utrzymanie higieny,
    3) zapewnić w razie potrzeby pomoc lekarsko weterynaryjną,
    4) posiadać doświadczenie w zakresie technicznego oraz technologicznego sposobu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
    5) posiadać odpowiednio wykształconą oraz przeszkoloną kadrę, w liczbie gwarantującej stałe świadczenie usług;
    6) posiadać tytuł prawny do miejsca (terenu) przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem ich do schroniska.
    2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami.
    3. Dokumentami, o których mowa w ust. 2 są w szczególności:
    1) zaświadczenie o wpisie w ewidencji działalności gospodarczej lub odpis Krajowego Rejestru Sądowego,
    2) umowa kupna-sprzedaży, najmu lub faktura potwierdzające posiadanie środków, o których mowa w ust. 1 pkt 1,
    3) umowa o stałej współpracy z weterynarzem
    4) umowa o świadczenie usług, jeżeli takowe były świadczone przez przedsiębiorcę w innej gminie przed złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk,
    4) świadectwa szkolne oraz dyplomy szkół wyższych lub też ich odpisy, osób o których mowa w ust. 1 pkt 5
    5) umowa najmu lub dzierżawy nieruchomości, miejsca, o którym mowa w ust. 1 pkt 6.

    § 3
    1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt powinien spełniać następujące wymagania:
    1) prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt,
    2) posiadać tytuł prawny do terenu, na którym prowadzona ma być działalność, o której mowa w pkt 1;
    3) posiadać pozwolenie na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.),
    4) prowadzić ww. działalność w miejscu ogrodzonym,
    5) posiadać zadaszony obiekt, z odpowiednio wydzielonymi boksami, w których bezdomne zwierzęta będą przebywać.
    2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami.
    3. § 2 ust. 3 stosuje się odpowiednio.

    § 4
    1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części powinien spełniać następujące wymagania:
    1) prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
    2) posiadać tytuł prawny do terenu, na którym prowadzona ma być działalność, o której mowa w pkt 1,
    3) posiadać pozwolenie na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.),
    4) prowadzić ww. działalność w miejscu ogrodzonym,
    5) posiadać środki niezbędne do grzebania zwłok zwierzęcych i ich części,
    6) posiadać środki niezbędne do dezynfekcji zwłok zwierzęcych i ich części przed zagrzebaniem,
    7) posiadać urządzenia i środki techniczne umożliwiające spalanie zwłok zwierzęcych i ich części.
    2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami.
    3. § 2 ust. 3 stosuje się odpowiednio.

     

    § 5
    Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez rozwieszenie w miejscach publicznych, położonych na terenie Gminy Kołbaskowo.

    § 7
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

         WÓJT GMINY
           KOŁBASKOWO
         

     


    Lista załączników
    1. zarzadzenie_09_06.pdf
      udostępnił Admin dnia 2009-03-27 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Uchwała w sprawie zasad wyłapywania bezdomnych zwierząt na terenie gminy Kołbaskowo
    Uchwała w sprawie zasad wyłapywania bezdomnych zwierząt na terenie gminy Kołbaskowo

    Lista załączników
    1. wyłapywanie zwierząt.doc
      udostępnił Admin dnia 2010-01-04 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      ZARZĄDZENIE Nr 19/09

    ZARZĄDZENIE Nr 19/09

    Wójta Gminy Kołbaskowo

    z dnia  3 marca  2009r.

     

     

     

    w sprawie ustalenia opłat i zasad wynajmu świetlic wiejskich oraz pomieszczeń przynależnych stanowiących mienie Gminy Kołbaskowo

     

     

     

           Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. nr 142, poz. 1591 tekst jednolity; z 2002r. nr 23, poz. 220, nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271 i nr 214, poz. 1806; z 2003r. nr 80, poz. 717, nr 167, poz. 1759; z 2005r. nr 172, poz. 1441, nr 175, poz. 1457; z 2006r. nr 17, poz. 128, nr 181, poz. 1337; z 2007r. nr 48, poz. 327, nr 138, poz. 974, nr 173, poz. 1218; z 2008r. nr 180, poz. 1111, nr 223, poz. 1458) oraz  uchwały nr VI/53/07 Rady Gminy Kołbaskowo z dnia 26 kwietnia 2007 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Kołbaskowo do ustalania wysokości cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej Gminy Kołbaskowo

     

     

                                                 zarządzam, co następuje:

     

     

    §          1. 1.Ustala się opłaty za wynajem świetlic wiejskich i pomieszczeń  

               przynależnych  w następujących  wysokościach:

     

    -          przyjęcia urodzinowe, imieninowe, imprezy o charakterze rodzinnym          - 100 zł

    -          organizacja wesel (za dobę)                                                                             - 200 zł

    -          organizacja zabaw wiejskich                                                                           - 100 zł

    -          wynajęcie świetlicy w celu przeprowadzenia zebrań, odczytów,

          prelekcji i innych                                                                                             -   50 zł

     

         2. Opłat określonych w ust. 1 nie pobiera się w przypadku gdy organizatorem lub  

              współorganizatorem imprezy jest Gmina Kołbaskowo.

     

    3.      Ustala się stawkę opłaty za wypożyczenie na zewnątrz wyposażenia świetlicy:

    -  stolik                                                                                                                -  10 zł

    -  krzesło                                                                                                             -    5 zł  

     

      § 2.  Wynajmujący pomieszczenia świetlicy  zobowiązany  jest  do  utrzymania  porządku i 

              czystości w świetlicy oraz uporządkowania najbliższego otoczenia świetlicy po jej 

              opuszczeniu, a także odpowiada za  bezpieczeństwo osób podczas  użytkowania 

              świetlicy w trakcie uroczystości, imprezy lub spotkania.

     

       § 3.  Wszystkie stawki opłat zawierają należny podatek VAT

     

       §       4.         Opłaty, o jakich mowa w § 1, wynajmujący świetlicę wpłacają bezpośrednio w kasie   

               Urzędu Gminy w Kołbaskowie  lub na wskazane konto bankowe urzędu.

     

       § 5.   Dla osób spoza terenu gminy odpłatność za korzystanie z obiektów ustala się w 

                wysokości 200% stawki. 

     

       § 6.  Celem zabezpieczenia mienia za każdorazowy wynajem pomieszczeń pobiera się  

               kaucję zwrotną w kwocie 300 zł. Kaucję uiszcza się w kasie Urzędu Gminy w   

               Kołbaskowie w terminie 5 dni od otrzymania akceptacji o wynajęciu pomieszczeń.

        

     

       § 7.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

                                                

     

     

                                                                                                  W ó j t

                                                                                  Józef Żukowski                                          

      udostępnił Admin dnia 2021-07-26 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra