|
|
Ogłoszenie o taryfach za dostawę wody i odprowadzanie ścieków na terenie gminy Kołbaskowo na okres od 1.06.2009r. do 31.05.2010r. |
Ogłoszenie o taryfach za dostawę wody i odprowadzanie ścieków na terenie gminy Kołbaskowo na okres od 1.06.2009r. do 31.05.2010r.
|
Lista załączników |
- skanuj0001.pdf
|
ZARZĄDZENIE Nr 8/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku. w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający s |
ZARZĄDZENIE Nr 8/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku.
w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Na podstawie art. 7 ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz § 2, § 3 i § 4 rozporządzenia ministra środowiska z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia (Dz. U. Nr 5, poz. 33) zarządzam, co następuje:
§ 1 Zarządzenie ustala wymagania, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
§ 2 1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zaplecze techniczno biurowe, 2) posiadać specjalistyczne środki transportu, w ilości gwarantującej prawidłowe i terminowe wykonywanie usług, przystosowane do bezpyłowego odbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zawierające co najmniej: a) instalację umożliwiającą odbieranie odpadów komunalnych z urządzeń przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, o których mowa w uchwale rady gminy nr XXXI/407/06 z dnia 20 lutego 2006 r. w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kołbaskowo”, b) instalację umożliwiającą prasowanie odebranych odpadów komunalnych, 3) posiadać środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zebranych selektywnie, w tym ulegających biodegradacji, opisane szczegółowo w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami (GPGO), 4) posiadać środki techniczne umożliwiające zorganizowanie selektywnego, zindywidualizowanego odbioru odpadów zebranych selektywnie, zarówno w zabudowie jednorodzinnej jak wielorodzinnej, zgodnie z zapisami GPGO, 5) posiadać środki techniczne umożliwiające ewidencjonowanie na indywidualnych kontach ilości odpadów zebranych selektywnie i w oparciu o te dane naliczanie indywidualnych zniżek w opłatach zgodnie z zapisami GPGO, 6) posiadać środki techniczne umożliwiające przekazywanie organowi gminy, drogą elektroniczną, danych wymaganych przepisami. 2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami. 3. Dokumentami, o których mowa, są w szczególności: 1) tytuł prawny do nieruchomości, na której znajduje się zaplecze techniczno-biurowe, 2) kserokopie dowodów rejestracyjnych potwierdzające posiadanie środków, o których mowa w ust. 1 pkt 2, wraz z ich opisem technicznym.
§ 3 1. Przedsiębiorca, o którym mowa w § 2, obowiązany jest – uwzględniając zapisy wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz gminnego planu gospodarki odpadami, do unieszkodliwiania odpadów komunalnych poprzez: 1) przekazywanie do kompostowni z którą ma podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranych selektywnie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, 2) przekazywanie do zakładu z którym ma podpisaną na umowę odbiór odpadów, zebranych selektywnie opakowań z papieru i tektury oraz papieru i tektury nieopakowaniowych, opakowań wielomateriałowych, opakowań z tworzyw sztucznych, tekstyliów, opakowań ze szkła, opakowań z blachy stalowej i z aluminium oraz metali, 3) przekazywanie do zakładu, z którym posiada podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranych selektywnie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 4) przekazywanie do zakładu, z którym ma podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranej selektywnie frakcji odpadów niebezpiecznych zawartych w odpadach komunalnych, 5) przekazywanie do zakładu, z którym ma podpisaną umowę na odbiór odpadów, zebranych selektywnie odpadów budowlanych z remontów, 6) składowanie na składowisku wskazanym w GPGO lub z którym przedsiębiorca posiada podpisaną umowę na odbiór odpadów, odpadów komunalnych nie podlegających selekcji, a więc: tworzyw sztucznych nieopakowaniowych, szkła nieopakowaniowego, odpadów mineralnych, drobnej frakcji popiołowej oraz innych strumieni odpadów komunalnych zmieszanych, lub 2. Przedsiębiorca, o którym mowa w § 2, obowiązany jest uwzględniając zapisy wojewódzkiego planu gospodarki odpadami do odzysku odpadów komunalnych poprzez: 1) poddanie ich recyklingowi organicznemu (kompostowaniu), 2) przekazanie ich innemu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku odpadów komunalnych.
§ 4 Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zaplecze techniczno-biurowe w postaci bazy transportowej, wraz z garażami, miejscami postojowymi i punktami myjni samochodowej w liczbie gwarantującej prawidłowe funkcjonowanie firmy, 2) posiadać sprzęt samochodowy (pojazdy asenizacyjne, posiadające możliwość opróżnienia zbiornika bezodpływowego, ze względu na trudności z dojazdem), zgodnie z technicznymi oraz sanitarno porządkowymi wymaganiami rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz.1617),
§ 5
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez rozwieszenie w miejscach publicznych, położonych na terenie Gminy Kołbaskowo, oraz poprzez umieszczenie w formie elektronicznej na stronie internetowej urzędu – www.kolbaskowo.pl
§ 7 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT GMINY KOŁBASKOWO
|
Lista załączników |
- zarzadzenie_8_06.pdf
|
ZARZĄDZENIE Nr 9/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający si |
ZARZĄDZENIE Nr 9/06 WÓJTA GMINY KOŁBASKOWO z dnia 21 kwietnia 2006 roku.
w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
Na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) zarządzam, co następuje:
§ 1 Zarządzenie ustala wymagania jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
§ 2 1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać specjalistyczne środki przeznaczone do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt, w tym: a) posiadać atestowane urządzenia i środki, przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane, nie mogąc stwarzać zagrożenia dla ich życia, zdrowia, b) posiadać samochód przystosowany do transportu zwierząt, który posiada: – odpowiednią powierzchnię i kubaturę (przestrzeń) umożliwiającą ustawienie metalowych klatek w ilości równej co najmniej sześciu, odpowiadających wielkością średniej wielkości zwierzęcia, w sposób uniemożliwiający przesuwanie się klatek w czasie transportu oraz zapewniający prawidłową wentylację, – zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi, – dostateczną wentylację i w miarę potrzeby ogrzewanie, – podłogę z odpowiednią nawierzchnią, zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny, 3) zapewnić w razie potrzeby pomoc lekarsko weterynaryjną, 4) posiadać doświadczenie w zakresie technicznego oraz technologicznego sposobu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, 5) posiadać odpowiednio wykształconą oraz przeszkoloną kadrę, w liczbie gwarantującej stałe świadczenie usług; 6) posiadać tytuł prawny do miejsca (terenu) przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem ich do schroniska. 2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami. 3. Dokumentami, o których mowa w ust. 2 są w szczególności: 1) zaświadczenie o wpisie w ewidencji działalności gospodarczej lub odpis Krajowego Rejestru Sądowego, 2) umowa kupna-sprzedaży, najmu lub faktura potwierdzające posiadanie środków, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3) umowa o stałej współpracy z weterynarzem 4) umowa o świadczenie usług, jeżeli takowe były świadczone przez przedsiębiorcę w innej gminie przed złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk, 4) świadectwa szkolne oraz dyplomy szkół wyższych lub też ich odpisy, osób o których mowa w ust. 1 pkt 5 5) umowa najmu lub dzierżawy nieruchomości, miejsca, o którym mowa w ust. 1 pkt 6.
§ 3 1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt powinien spełniać następujące wymagania: 1) prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, 2) posiadać tytuł prawny do terenu, na którym prowadzona ma być działalność, o której mowa w pkt 1; 3) posiadać pozwolenie na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), 4) prowadzić ww. działalność w miejscu ogrodzonym, 5) posiadać zadaszony obiekt, z odpowiednio wydzielonymi boksami, w których bezdomne zwierzęta będą przebywać. 2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami. 3. § 2 ust. 3 stosuje się odpowiednio.
§ 4 1. Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części powinien spełniać następujące wymagania: 1) prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części, 2) posiadać tytuł prawny do terenu, na którym prowadzona ma być działalność, o której mowa w pkt 1, 3) posiadać pozwolenie na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), 4) prowadzić ww. działalność w miejscu ogrodzonym, 5) posiadać środki niezbędne do grzebania zwłok zwierzęcych i ich części, 6) posiadać środki niezbędne do dezynfekcji zwłok zwierzęcych i ich części przed zagrzebaniem, 7) posiadać urządzenia i środki techniczne umożliwiające spalanie zwłok zwierzęcych i ich części. 2. Powyższe wymagania powinny zostać uprawdopodobnione odpowiednimi dokumentami. 3. § 2 ust. 3 stosuje się odpowiednio.
§ 5 Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez rozwieszenie w miejscach publicznych, położonych na terenie Gminy Kołbaskowo.
§ 7 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT GMINY KOŁBASKOWO
|
Lista załączników |
- zarzadzenie_09_06.pdf
|
Uchwała w sprawie zasad wyłapywania bezdomnych zwierząt na terenie gminy Kołbaskowo |
Uchwała w sprawie zasad wyłapywania bezdomnych zwierząt na terenie gminy Kołbaskowo |
Lista załączników |
- wyłapywanie zwierząt.doc
|
ZARZĄDZENIE Nr 19/09 |
ZARZĄDZENIE Nr 19/09
Wójta Gminy Kołbaskowo
z dnia 3 marca 2009r.
w sprawie ustalenia opłat i zasad wynajmu świetlic wiejskich oraz pomieszczeń przynależnych stanowiących mienie Gminy Kołbaskowo
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. nr 142, poz. 1591 tekst jednolity; z 2002r. nr 23, poz. 220, nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271 i nr 214, poz. 1806; z 2003r. nr 80, poz. 717, nr 167, poz. 1759; z 2005r. nr 172, poz. 1441, nr 175, poz. 1457; z 2006r. nr 17, poz. 128, nr 181, poz. 1337; z 2007r. nr 48, poz. 327, nr 138, poz. 974, nr 173, poz. 1218; z 2008r. nr 180, poz. 1111, nr 223, poz. 1458) oraz uchwały nr VI/53/07 Rady Gminy Kołbaskowo z dnia 26 kwietnia 2007 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Kołbaskowo do ustalania wysokości cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej Gminy Kołbaskowo
zarządzam, co następuje:
§ 1. 1.Ustala się opłaty za wynajem świetlic wiejskich i pomieszczeń
przynależnych w następujących wysokościach:
- przyjęcia urodzinowe, imieninowe, imprezy o charakterze rodzinnym - 100 zł
- organizacja wesel (za dobę) - 200 zł
- organizacja zabaw wiejskich - 100 zł
- wynajęcie świetlicy w celu przeprowadzenia zebrań, odczytów,
prelekcji i innych - 50 zł
2. Opłat określonych w ust. 1 nie pobiera się w przypadku gdy organizatorem lub
współorganizatorem imprezy jest Gmina Kołbaskowo.
3. Ustala się stawkę opłaty za wypożyczenie na zewnątrz wyposażenia świetlicy:
- stolik - 10 zł
- krzesło - 5 zł
§ 2. Wynajmujący pomieszczenia świetlicy zobowiązany jest do utrzymania porządku i
czystości w świetlicy oraz uporządkowania najbliższego otoczenia świetlicy po jej
opuszczeniu, a także odpowiada za bezpieczeństwo osób podczas użytkowania
świetlicy w trakcie uroczystości, imprezy lub spotkania.
§ 3. Wszystkie stawki opłat zawierają należny podatek VAT
§ 4. Opłaty, o jakich mowa w § 1, wynajmujący świetlicę wpłacają bezpośrednio w kasie
Urzędu Gminy w Kołbaskowie lub na wskazane konto bankowe urzędu.
§ 5. Dla osób spoza terenu gminy odpłatność za korzystanie z obiektów ustala się w
wysokości 200% stawki.
§ 6. Celem zabezpieczenia mienia za każdorazowy wynajem pomieszczeń pobiera się
kaucję zwrotną w kwocie 300 zł. Kaucję uiszcza się w kasie Urzędu Gminy w
Kołbaskowie w terminie 5 dni od otrzymania akceptacji o wynajęciu pomieszczeń.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W ó j t
Józef Żukowski |
|
|